СТРАТЕГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ НА ОСНОВІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i69.200562Ключові слова:
збалансований розвиток підприємства, цифрові технології, інновації, ефективність, суспільна цінність, стратегічний підхід, залізничний транспортАнотація
На основі узагальнення світового і вітчизняного досвіду дано змістовну характеристику збалансованого розвитку підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації економіки і зміни конкурентного середовища. Визначено актуальні проблеми забезпечення сумісності цифрових технологій господарюючих структур залізничного транспорту та інформаційної взаємодії. Побудована загальна економічна модель управління збалансованим розвитком підприємств в умовах цифровізації економіки в контексті майбутніх технологічних та ринкових трендів розвитку залізничного транспорту.
Посилання
Черничко Т.В. (2016) Забезпечення збалансованого розвитку економічної системи в контексті підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки /Економіка і суспільство, вип.№3, с.103-108.
G20 Программа по развитию и сотрудничеству в сфере цифровой экономики (Итоговый документ - 2016) .-URL:
http://www.eurasiancommission.org/ru/act/dmi/workgroup/materials/Pages/%D0%A6
Дикань В. Л., Корінь М.В. (2015) Розвиток високошвидкісного руху в Україні на основі формування виробничо-логістичних кластерів, Вип. 154, с. 98-103
Токмакова І. В. , Чередниченко О. Ю., Войтов І. М. , Паламарчук Я. С. (2019) Цифрова трансформація залізничного транспорту як фактор його інноваційного розвитку. Вісник Економіка транспорту і промисловості, № 68,с.125-134.
Компаниец В. В. Концептуальный анализ перспектив цифровизации экономики и железнодорожного транспорта. Вісник економіки транспорту і промисловості, № 62, с. 197¬-200.
Овчиннікова В.О. (2019) Розвиток підприємств залізничного транспорту України в умовах цифровізації. Вісник економіки транспорту і промисловості, № 68, с.175-181.
Попова Н.В. (2016) Розвиток підприємств транспортно-логістичної системи в умовах VUCA-світу: монографія, с.269-278.
Мних О.Б., Кіндрат С.В. (2019) Стартап-індустрія компаній і сучасні вимоги до побудови бізнес-моделей в умовах смарт-спеціалізації:монографія. Інноваційно-інформаційні процеси у маркетингу, с.104-126
Rail transport.-URL: https://www.europarl.europa.eu/factsheets/en/sheet/130/rail
930 km inwentaryzacji linii kolejowej dla projektu GSM-R.-URL:
http://www.swiatdronow.pl/930-km-inwentaryzacji-linii-kolejowej-dla
Ograniczenia digitalizacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP) w Polsce na podstawie badań w województwie pomorskim.-URL:
https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%
Trako 2017: Cyfrowa transformacja – przyszłość kolei.-URL:
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/trako-2017-cyfrowa-transformacja--przyszlosc-
Мних О.Б., Брицький Р.Р.(2020) Актуальні проблеми і підходи щодо формування стратегії розвитку підприємств залізничного транспорту на етапі цифровізації економік: монографія. Інноваційні платформи управління економічними процесами в умовах цифровізації економіки: с.270-279.
Digitalisation in railway transport.-URL:
https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/BRIE/2019/635528/EPRS_BRI(2019)
High Speed Rail Competition in Italy A Major Railway Reform with a “Win-Win Game”? .-URL: https://www.itf-oecd.org/sites/default/files/docs/high-speed-rail-competition
Influence of the evolution of high-speed railway infrastructure on the success of Italian liberalization.-URL:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1783591719847615
The HSR competition in Italy: How are the regulatory design and practices concerned? .-URL: https://www.researchgate.net/publication/325635067_The_HSR_competition_
Bringing Railway Systems Driven by Digital Technologies to the World.-URL:
http://www.hitachi.com/rev/archive/2018/r2018_07/message/index.html?WT.mc_id=ksearch
Hitachi.-URL: https://www.hitachi.com/smeet-e/150/invite/190522.pdf
Лібералізація ринку залізничних перевезень в Україні. уроки країн Європейського союзу.-URL: https://ces.org.ua/wp-content/uploads/2019/06/%D0%9B%D1%96%D0%B1%
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).