ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • В. О. Овчиннікова Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-5911-2873
  • І. Ю. Зайцева Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-6075-2592
  • М. В. Кондратюк Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-0102-5501
  • І. О. Антонова Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.75.281369

Ключові слова:

підприємство, залізничний транспорт, стратегічні зміни, управління, концепція, розвиток

Анотація

В статті доведено, що економічне виживання й розвиток українських підприємств залізничного транспорту в довгостроковій перспективі залежить від наявності дієвих сучасних управлінських концепцій в її арсеналі. Однією з яких є управління стратегічними змінами. З метою забезпечення ефективності процесу управління виділено ключові аспекти даної теорії, а також запропоновано класифікацію стратегічних змін за рівнем їх реалізації в залізничній компанії. Запропоновано стратегічні зміни класифікувати за рівнем їх реалізації: зміни на корпоративному рівні, зміни на діловому рівні, зміни на функціональному рівні, зміни на оперативному рівні.

Біографії авторів

В. О. Овчиннікова, Український державний університет залізничного транспорту

д.е.н., професор

І. Ю. Зайцева , Український державний університет залізничного транспорту

д.е.н, професор

М. В. Кондратюк, Український державний університет залізничного транспорту

к.е.н., доцент

І. О. Антонова, Український державний університет залізничного транспорту

студентка

Посилання

Дикань В.Л., Кузьменко А.В. Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту і промисловості. Харків, УкрДУЗТ, 2015. № 51. С. 9 – 16.

Каличева Н. Є., Горохова В. А. Підходи до розробки та реалізації заходів щодо управління якістю на залізничному транспорті. Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник науково-практичних статей. Харків, УкрДУЗТ, 2018. № 63. С. 95–102.

Токмакова І.В., Войтов І.М., Паламарчук Т.О. Формування стратегічного потенціалу підприємств залізничного транспорту. Харків, УкрДУЗТ, 2019. № 66. С. 130 – 139.

Назаренко І.Л., Мороз Т.О. Методика оцінки інтелектуального капіталу лінійних підприємств залізничного транспорту. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 34. С. 307–315.

Овчиннікова В.О., Торопова В.І. Розвиток підприємств залізничного транспорту України в умовах цифровізації. Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник науково-практичних статей. Харків: УкрДУЗТ. 2019. № 68. С.175-181.

Распопов В.М. Управление изменениями: учебн. пособие / В.М. Распопов – М.: Магистр, 2009. – 333 с.

Адізес І. Управління змінами: практ. посіб. Київ : BookChef : Форс Україна, 2018. 126 с.

Мазур Н. А., Семенець І.В. Управління змінами: навч. посіб. Кам'янець-Подільський : Друкарня Рута, 2017. 165 с.

Полінкевич О. М., Волинець І. Г. Управління стратегічними змінами та інноваціями на підприємстві : навч. посіб. Луцьк : Вежа-Друк, 2018. 351 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-06

Номер

Розділ

Економіка підприємства