НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО РОЗПОДІЛУ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВИТРАТ НА УТРИМАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ЗА УМОВИ ЗБИТКОВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.76-77.282132Ключові слова:
регіональна філія, вантажна станція, малодіяльні вантажні станції, фактичні експлуатаційні витратиАнотація
Однією з важливіших складових визначення ефективності залізничних станцій, у тому числі і малодіяльних, є рівень експлуатаційних витрат для здійснення виробничо-господарської діяльності. Сучасні особливості обліку експлуатаційних витрат вантажних станцій ускладнюють достовірність оцінювання ефективності роботи кожної з них. В статті запропоновано науково-методичний підхід до розподілу фактичних експлуатаційних витрат на утримання вантажних станцій
регіональної філії. Даний підхід дозволяє розподілити фактичні експлуатаційні витрати відповідних господарств регіональної філії на утримання підпорядкованих вантажних станцій для вирішення проблеми визначення ефективності їх виробничо-господарської діяльності.
Посилання
Белогладова А. Ю. Проблема убыточности малодеятельных железнодорожных линий и участков в рыночных условиях // Железнодорожный транспорт. – Серия «Маркетинг и коммерческая деятельность». ЭИ / ЦНИИТЭИ, 2004. – Выпуск 1. – № 5. – С. 79.
Ейтутіс Д.Г. Порядок визначення ефективності роботи тупикових станцій малодіяльних дільниць // Залізничний транспорт України. – 2007. – № 5. – С. 93 – 94.
Кулаев, Ю. Ф. Проблемы эксплуатации малодеятельных линий и участков железных дорог Украины // Ю. Ф. Кулаев, В. Г. Корж, А. Ю. Бурлева / Залізничний транспорт України. – 2007. – № 2. – С. 28 – 31.
Зоріна О.І. Прогнозування основних показників функціонування малодіяльних ділянок залізниць / О.І. Зоріна, А.В. Зорін // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., г. Судак). – К.: ЕКУЖТ, 2008. – С. 108-110.
Зоріна, О.І. Використання залізничних ділянок з малими обсягами перевезень у провідних країнах світу / О.І. Зоріна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Х.: УкрДАЗТ, 2011. – Вип. 33. – С. 178-180.
Зоріна, О.І. Концептуальні підходи щодо оцінки доцільності функціонування малодіяльних ділянок залізниць / О.І.Зоріна / 74 Міжнародна науково-технічна конференція. Зб. наук. праць Української державної академії залізничного транспорту: Тези доповідей. – Вип. 129. – Х., 2012. – С. 278-279.
Зоріна О.І. Шляхи зниження експлуатаційних витрат залізниць України в умовах реформування залізничного транспорту / О.І. Зоріна // Ефективна економіка Електронне видання №10.
Кірдіна О.Г. Підходи до обліку експлуатаційних витрат підприємств залізничного транспорту / О.Г. Кірдіна, Н.В. Коловойда, А.Є. Шамрай // Вісник економіки транспорту і промисловості. – № 68, 2019. С. 279-288.
Kyrylenko O. Strategic airline alliances as a special form of company integration / O. Kyrylenko, V. Riazanovska, V. Novak // Baltic Journal of Economic Studies. – 2019. – №1. – Vol. 5. –P. 75-81. Цитування в Web of Science.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).