ЯКІСТЬ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.81-82.287050Ключові слова:
забезпечення якості, задоволення споживача, перевізний процес, інновації, цифрові інструментиАнотація
Конкурентоспроможність підприємств залізничного транспорту на ринку перевезень визначається здатністю забезпечити протягом тривалого часу функціонування стабільні результати на базі раціонального використання ресурсів, ефективної взаємодії з клієнтами, гарантії якості перевізного процесу. Ключовими завданнями забезпечення якості транспортної роботи є радикальне зниження технічних ризиків перевізного процесу, підвищення експлуатаційної надійності та забезпечення безпеки перевезень. У статті розриті питання забезпечення якості процесу виконання транспортного обслуговування підприємствами залізничного транспорту. Зазначено, що питання якості є невіддільною частиною корпоративних цілей залізничного транспорту. Окреслено основні чинники розвитку діяльності з управління якістю в галузі. Обґрунтовано напрями забезпечення якості перевізного процесу із використанням інновацій та цифрових інструментів.
Посилання
Дикань В. Л., Лисьонкова Н. М. Сучасні системи управління якістю продукції. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2005. № 12. С. 229–234.
Брайковська А. Дослідження особливостей формування ринку транспортних послуг як середовища функціонування підприємств транспорту. Економіст. 2012. № 9. С. 50-54.
Кириченко І. О., Кузьменко Н. М., Водолазський О. О. Якість транспортних послуг на різних видах транспорту. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2021. № 4 (268). С. 62-65.
Криворучко О. М., Овчаренко А. Г. Споживча оцінка якості транспортнологістичного обслуговування. Економіка транспортного комплексу. 2019. Вип. 34. С. 115-127.
Друзюк В., Федак О. Система управління якістю – інвестиція в майбутнє. Стандартизація, сертифікація, якість. 2009. № 1. С. 51 -54.
Стаднік В. Г., Пятих А. Г. Проблеми формування та управління якістю обслуговування в транспортноекспедиторських компаніях. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 1 (2). С. 30-35.
Руденко М. В. Розвиток системи управління якістю послуг пасажирських перевезень підприємств залізничного транспорту. Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту. 2016.URL: http://stp.diit.edu.ua/article/viewFile/90461/87044.
Каличева Н.Є., Горохова В.А. Підходи до розробки та реалізації заходів щодо управління якістю на залізничному транспорті. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 63. С. 95- 102.
Токмакова І.В. Розвиток потенціалу транспортної інфраструктури в умовах розширення міжнародної інтеграції як фактор економічного зростання України. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 62. Дод. С. 36-38.
Каличева Н. Є. Стратегічні орієнтири розвитку підприємств залізничного транспорту на інноваційній основі. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019 №1(18). С. 122-126. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/18-2019-ukr.
Каличева Н.Є., Масан В.В. Тупікіна К.О. Підходи забезпечення цифрового розвитку залізничного транспорту. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2022. №1 (30). URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2022-5-04-03/2022-5-04-03
Каличева Н. Є. Підходи до управління конкурентними перевагами підприємств залізничного транспорту. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 21. С. 86-91.
Каличева Н. Є., Мельник О. А., Рубльов О. В. Особливості формування системи управління якістю на залізничному транспорті в сучасних умовах. Науковий огляд. 2018. Вип. 4 (47). С. 6-17.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).