ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • В. І. Чобіток Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, Україна
  • О. М. Гавриш Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/btie.89.330626

Ключові слова:

бізнес-комунікації, підприємництво, розвиток, конкурентоспроможність, ефективність, партнери, глобалізація

Анотація

В умовах цифрової трансформації та глобалізаційних процесів ефективна комунікаційна взаємодія з цільовими аудиторіями, партнерами та персоналом виступає одним із ключових чинників формування конкурентних переваг підприємства. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розширенню комунікативного простору бізнесу, оперативному обміну інформацією та інтеграції суб’єктів підприємницької діяльності у глобальне економічне середовище. У статті досліджено ключові фактори ефективності бізнес-комунікацій в розвитку підприємництва в умовах нестабільності. Проаналізовано та запропоновано класифікацію видів та функцій бізнес-комунікацій в підприємництві . Виокремлено сучасні технології та запропоновано стратегічний підхід до організації бізнес-комунікацій, які є ключовими факторами успіху в конкурентній економіці.

Біографії авторів

В. І. Чобіток, Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

д.е.н., професор

О. М. Гавриш, Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна

к.е.н., доцент

Посилання

Гумовська І. Лексикостилістичні особливості бізнескомунікації. Наукові запискиН аціонального університету «Острозька академія»: Серія «Філологія». 2023. № 18(86). С. 79–82.

Дикань О. В., Сторожилова У. Л., Васильєв О. Л. Зовнішньоекономічний розвиток, співпраця і партнерство в контексті післявоєнного відновлення України. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2024. № 85, URL: http://btie.kart.edu.ua/article/view/306323/297788

Кузьминчук Н., Писаревська Г., Литовченко О. Управління розвитком бізнес-комунікацій як основа підвищення конкурентоспроможності підприємницьких мереж. Право та інновації. 2024. № 3(47). С. 144–150. DOI: 10.37772/2518-1718-2024-3(47)-21.

Овчиннікова В.О., Обруч Г.В., Міщенко В. В. Розвиток людського капіталу підприємств залізничного транспорту: стратегічний аспект. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2024. № 87. С. 80-87. DOI: https://doi.org/10.18664/btie.87.322811

Панченко Г. Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2020. № 1(22). С. 79–84.

Писаревська Г., Шуба Т., Вавілов Б. Розвиток бізнес-комунікацій як елемента управління корпоративною культурою підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Т. 336, № 6. С. 468–474. DOI: 10.31891/2307-5740-2024-336-72

Шматько Н., Пантелєєв М., Кармінська-Бєлоброва М., Новік І. Бізнескомунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки). 2019. № 24. С. 54–60. DOI: 10.20998/2519-4461.2019.24.54.

Чобіток В.І., Гавриш О.М. Цифрові технології як основні інструменти трансформації бізнесу в умовах глобалізації. Modeling the development of the economic systems. 2025. №1. С. 281-287. https://doi.org/10.31891/mdes/2025-15-37

Чобіток В., Дєрябкін А., Дерябкін О. (2024) Вплив транзитивної економіки на розвиток вітчизняних підприємств. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. № 330 (3), С. 407–412. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-64.

Derhaliuk M., Arefieva O., Chobitok V., Kostiunik O., Shchepina T., Shostak I. (2025) Digitalization of regional economic systems in conditions of globalization challenges. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 2025, 28th February Vol.103. No.4 Р.1503-1514.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-31

Номер

Розділ

Економіка підприємства