ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ В РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18664/btie.89.330626Ключові слова:
бізнес-комунікації, підприємництво, розвиток, конкурентоспроможність, ефективність, партнери, глобалізаціяАнотація
В умовах цифрової трансформації та глобалізаційних процесів ефективна комунікаційна взаємодія з цільовими аудиторіями, партнерами та персоналом виступає одним із ключових чинників формування конкурентних переваг підприємства. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє розширенню комунікативного простору бізнесу, оперативному обміну інформацією та інтеграції суб’єктів підприємницької діяльності у глобальне економічне середовище. У статті досліджено ключові фактори ефективності бізнес-комунікацій в розвитку підприємництва в умовах нестабільності. Проаналізовано та запропоновано класифікацію видів та функцій бізнес-комунікацій в підприємництві . Виокремлено сучасні технології та запропоновано стратегічний підхід до організації бізнес-комунікацій, які є ключовими факторами успіху в конкурентній економіці.
Посилання
Гумовська І. Лексикостилістичні особливості бізнескомунікації. Наукові запискиН аціонального університету «Острозька академія»: Серія «Філологія». 2023. № 18(86). С. 79–82.
Дикань О. В., Сторожилова У. Л., Васильєв О. Л. Зовнішньоекономічний розвиток, співпраця і партнерство в контексті післявоєнного відновлення України. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2024. № 85, URL: http://btie.kart.edu.ua/article/view/306323/297788
Кузьминчук Н., Писаревська Г., Литовченко О. Управління розвитком бізнес-комунікацій як основа підвищення конкурентоспроможності підприємницьких мереж. Право та інновації. 2024. № 3(47). С. 144–150. DOI: 10.37772/2518-1718-2024-3(47)-21.
Овчиннікова В.О., Обруч Г.В., Міщенко В. В. Розвиток людського капіталу підприємств залізничного транспорту: стратегічний аспект. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2024. № 87. С. 80-87. DOI: https://doi.org/10.18664/btie.87.322811
Панченко Г. Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2020. № 1(22). С. 79–84.
Писаревська Г., Шуба Т., Вавілов Б. Розвиток бізнес-комунікацій як елемента управління корпоративною культурою підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Т. 336, № 6. С. 468–474. DOI: 10.31891/2307-5740-2024-336-72
Шматько Н., Пантелєєв М., Кармінська-Бєлоброва М., Новік І. Бізнескомунікації і бізнес-культура підприємництва у міжнародному туризмі. Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки). 2019. № 24. С. 54–60. DOI: 10.20998/2519-4461.2019.24.54.
Чобіток В.І., Гавриш О.М. Цифрові технології як основні інструменти трансформації бізнесу в умовах глобалізації. Modeling the development of the economic systems. 2025. №1. С. 281-287. https://doi.org/10.31891/mdes/2025-15-37
Чобіток В., Дєрябкін А., Дерябкін О. (2024) Вплив транзитивної економіки на розвиток вітчизняних підприємств. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. № 330 (3), С. 407–412. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-64.
Derhaliuk M., Arefieva O., Chobitok V., Kostiunik O., Shchepina T., Shostak I. (2025) Digitalization of regional economic systems in conditions of globalization challenges. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 2025, 28th February Vol.103. No.4 Р.1503-1514.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).