РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОГО МЕХАНІЗМУ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАЛІЗНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i49.51097Анотація
В статті визнано, що для сучасного споживача транспортних послуг надзвичайно важливим виступає отримання комплексного транспортно-логістичного обслуговування від єдиного мобільного перевізника та логістичного оператора. Встановлено, що через низький рівень розвитку об’єктів транспортно-логістичної інфраструктури та існування ряду інших галузевих причин, на сьогоднішній день залізничний транспорт України не має змоги надавати повний комплекс транспортно-логістичних послуг, а, відповідно, й виступати єдиним транспортно-логістичним оператором в країні. На основі цього розроблено комплексний механізм розвитку транспортно-логістичної інфраструктури залізниць та визначено його характерні особливості. Виділено комплекс основних завдань, які сприятимуть створенню умов для якісного вдосконалення стану та структури транспортно-логістичної інфраструктури Укрзалізниці, подано принципи, методи та інструменти її розвитку.
Посилання
Дикань В.Л. Забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств в умовах функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів / В.Л. Дикань, М.В. Корінь // Вісник економіки транспорту та промисловості. – 2012. - № 38. – С. 159-162.
Калініченко О.І. Концепція формування єдиної виробничо-логістично-транспортної мережі в Україні / О.І. Калініченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. - № 35. - C. 67-72.
Кірдіна О.Г. Методологічні аспекти інвестиційно-інноваційного розвитку залізничного комплексу України як складової національного господарства: дис. на здобуття наук. ступеня докт. екон. наук: 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством»/ О.Г. Кірдіна. - Харків., 2011. - 446 c.
Ломотько Д.В. Методологічний підхід щодо створення структури логістичного центру залізниць України / Д.В. Ломотько, В.В. Козак, Т.В. Бутько та ін. // Залізничний транспорт України. – 2007. - №1. - С. 29 - 33.
Панчишин Я.М. Забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту в інноваційній логістичній системі : автореферат дис. на здоб. наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» / Я.М. Панчишин. – Харків. – 2009. – 21 с.
Полякова О.М. Передумови формування мережі мультимодальних транспортно-логістичних центрів в Україні / О.М. Полякова, І.В. Соломніков // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. – № 34. – С.217 – 222.
Харчук О.Г. Про підвищення ефективності логістичних систем на залізничному транспорті / О.Г. Харчук // Залізничний транспорт України, 2005. – №1. – С. 15 – 18.
Якименко Н.В. Управління економічним зростанням залізничного транспорту в умовах розвитку транспортного ринку України: монографія / Н.В. Якименко. — Х.: УкрДАЗТ, 2012. — 437 с.
Офіційний сайт Державного підприємства “Український транспортно-логістичний центр» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://utlc-uz.com/common.html. - Назва з екрана.
УТЛЦ повысил эффективность использования полувагонов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://trans-port.com.ua/44840-utlc-povysil-jeffektivnost-ispolzovanija.html. - Загл. с экрана.
Економічна енциклопедія: у трьох томах. Т.1 / Редкол. С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. — К.: Видавничий центр «Академія», 2000. — 864 с.
Сизоненко О. А. Формування механізму забезпечення сталого розвитку в системі управління металургійним підприємством / О. А. Сизоненко // Держава та регіони. – 2008. – № 4. – С. 207–210.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).