УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Н. Є. Каличева УкрДАЗТ, Україна
  • М. І. Стецюк УкрДАЗТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i49.51169

Анотація

У статті розглянуто проблему загострення ринкової конкуренції в умовах глобалізації економіки та інтеграції України у світову економічну систему, що вимагає від вітчизняних суб’єктів господарювання визначати стійки конкурентні переваги та здійснювати виробничу діяльність більш ефективно, ніж конкуренти. Визначено, що одним з найважливіших ресурсів є персонал організації, зі своїми навичками, вміннями, кваліфікацією та ідеями. Також у статті виділено основні функції та принципи управління персоналом. 

Біографії авторів

Н. Є. Каличева, УкрДАЗТ

к.е.н., доцент

М. І. Стецюк, УкрДАЗТ

магістр

Посилання

Малюк О. Моделювання поведінки підприємства щодо вдосконалення персоналу [Текст]/ О. Малюк // Економіст. – 2003. – № 11. – С.19-22.

Бородіна Е. Людський капітал як основний джерело економічного росту [Текст]/ Е. Бородіна // Економіка України. – 2003. – №7. – С.48-51.

Баркова, С.А. Управління персоналом [Текст] : учеб. посібник для студ. всіх спец. / С.А. Баркова. − Новосибірськ : СибУПК, 2001. – 87 с.

Кібанова. А.Я. Управління персоналом організації / Под ред. [Текст] : учеб. А.Я. Кібанова. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 512с.

Якименко Н. В., Антіпова А. С. Механізм управління персоналом підприємства та його конкурентоспроможність. [Текст] / Н. В. Якименко, А. С. Механізм // Вісник економіки транспорту і промисловості - 2014. - Вип. 45. - С. 221-224.

Богиня Д.П. Теоретико-методологічні аспекты дослідження конкурентоспособности рабочей силы [Текст]/ Д.П. Богиня // конкурентоспроможність в сфері праці. – К., 2001. – Вып.1. – С.10-18.

Кузьмін, О.Є. Сучасний менеджмент [Текст] / О.Є. Кузьмін. − Львів, 2003. – 176 с.

Ладанов І.Д. Практичний менеджмент. Психологія управління і самотренування [Текст] / І.Д. Ладанов. − М., 1995. − 494 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг