МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i51.56286Ключові слова:
маркетинг, логістика, маркетингово-логістичний підхід, транспортно-логістична інфраструктура, залізничний транспортАнотація
В статті обґрунтована необхідність розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту за рахунок застосування маркетинго-логістичного підходу. Досліджено особливості формування та використання маркетинго-логістичного підходу в транспортній сфері. Визначені та детально окреслені принципи маркетинго-логістичного підходу. Сформована узагальнена схема маркетингово-логістичного підходу до розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту.
Посилання
Sheth J. N. Implications of the Revised Definition of Marketing: From Exchange to Value / J. N. Sheth, C. Uslay // Journal of Public Policy and Marketing. - 2007. - Vol. 26, № 2.- P. 302–307.
Prahalad C.K. The Future of Competition: Co-Creating Value with Customers / C.K. Prahalad, V. Ramaswamy. - Boston: Harvard Business Press, 2004. –Р. 58-62
Аксьонов І.М. Створення економічного механізму управління пасажирським комплексом залізничного транспорту України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. екон. наук; спеціальність: 08.00.03 «Економіка та управління національним господарством» / І.М. Аксьонов. – Харків, 2008. – 32 с.
Дейнека О.Г. Теоретичні та методологічні складові розвитку залізничного транспорту України / О.Г. Дейнека, Л.О. Позднякова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2008. - № 25. – С. 62-65.
Єдина транспортна система: навчальний посібник [Текст] / [Соболєв Ю. В., Дикань В. Л., Дейнека О. Г., Писаревський І. М., Позднякова Л. О.]. – Харків: ООО «Олант», 2002. – 288 с.
Задворный Ю.В. Критерии оценки развития транспортной инфраструктуры региона / Ю.В. Задворный // Российское предпринимательство. – 2011. - № 1 (175). – С. 168 – 178.
Копитко В.І. Тенденції розвитку сучасної інфраструктури залізничного транспорту, враховуючи маркетингово-логістичний підхід [Електронний ресурс]./ В.І. Копитко – Режим доступу: http://www.ekuzt.gov.ua/node/22. - Назва з екрана.
Озерська Г.В. Розбудова мережі міжнародних транспортно-логістичних центрів в умовах інтеграції до світової транспортної системи / Г.В. Озерська // Наука й економіка. – 2014. - № 4 (36). – С. 134 – 140.
Морозова И.А. Маркетинговое обеспечение развития инфраструктуры ринка транспортных услуг: автореф. дисс. на соиск. учен. степени д.э.н.; специальность: 08.00.05 «Экономика и управление народным хояйством (3. Маркетинг)» / И.А. Морозова. – Волгоград, 2008. – 50 с.
Предводителева М.Д. Подходы к управлению качеством услуг: фокус на потребителе / М.Д. Предводителева, О.Н. Балаева // Менеджмент в России и за рубежом. - 2005. - № 2. - С. 90-100.
Кузьменко А. В. Процес розробки маркетингової стратегії підприємства / А. В. Кузьменко // Вітчизняна наука: сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку: матеріали І Всеукраїнська науково-практична інтернет – конференція (29 - 31 жовтня 2011 р., Переяслав-Хмельницький). – Переяслав-Хмельницький, 2011. – С. 73 – 75.
Кузьменко А. В. Поняття маркетингу та логістики в діяльності підприємств / А. В. Кузьменко // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання: тези доповідей ІІІ науково-практичної конференції Академії внутрішніх військ МВС України (22 листопада 2013 р., Харків). — Харків, 2013. – С. 147 – 148.
Крикавський Є. Логістичне управління: підручник / Є. Крикавський. – Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка», 2005. –684 с.
Окландер М.А. Логістика: підручник / М.А. Окландер. –К.: Центр учбової літератури, 2008. – 346 с.
Кузьменко А. В. Сутність маркетингу та логістики в діяльності підприємств/ А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту і промисловості. — 2013. — № 43. — С. 203-209.
Бартош А.А. Логистический подход в организации транспортного обслуживания / А.А. Бартош, Л.С. Хомич // Материалы III Республиканского научно-практического семинара молодых ученых «Проблемы и перспективы современной науки» (23 ноября 2012 г., г. Минск). – Минский институт управления, 2012. – С. 32-38.
Кузьменко А. В. Основні принципи маркетинг-логістичного підходу на залізничному транспорті / А. В. Кузьменко // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: IX Международная научно-практическая конференция (14 ноября – 14 декабря 2014 г., Киев). – Киев, 2014. – С. 309 – 310.
Дикань В. Основи логістичної інтеграції при формуванні логістичних систем через утворення територіально-промислового кластера / В. Дикань // Українські залізниці : міжнар. техніко-екон. журн..- Харків 2014 - C. 22-26
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).