ФАКТОРЫ РАЗВИТИЯ НАЦИОНАЛЬНЫХ МОРСКИХ ТРАНСПОРТНЫХ СИСТЕМ НА СТАДИИ ГЛОБАЛИЗАЦИИ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i51.57475Ключові слова:
провізна спроможність флоту, стійкість позиціонування, ефективність, фактори розвитиу, ринок морської торговлі.Анотація
Формирование современной морской транспортной индустрии обусловлено трансформационными процессами в системе международного разделения труда. Динамичность этого процесса становится важнейшим фактором развития морского транспортного потенциала. При этом существенно изменяется характер сбалансированности величины грузопотоков и потенциала провозной способности флота. Одновременно изменяется роль отдельных морских государств в обеспечении устойчивости транспортного обслуживания внешнеторговых отношений. Выделяется фактор функционально-правовой доступности к транспортному обеспечению операторов внешнеэкономических отношений. Одновременно возрастает роль фактора асимметрии развития рынка морской торговли и необходимости реализации принципа устойчивости отдельных национальных подсистем. Поэтому в статье рассматриваются принципиальные особенности необходимой реакции на совокупность изменений в глобальной морской транспортной индустрии.
Посилання
Axel Schulz, JoseF Auer Kreuzfahrten und Schiffsverkehr im Tourismus/ Oldenbourg, 2008, 397 p.
Review of maritime Transport 2014. UN. – New York, Geneva, 2014. 232 c.
Кругман П.Р. Международная экономика/ П.Р. кругман, М. Обстфельд; пер. с англ. В Кузина и др. – [5-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 832 с.
Котлубай А. М. Проблемы теории и практики развития морского транспорта Украины. – Одесса: ИПРиЭЭИ НАН Украины, 2011, - 268 с.
Примачев Н.Т., Примачева Н.Н., Эффективность развития морской транспортной индустрии: монография. Одесса: ОНМА, 2011. – 374 с.
Боди З., Кейн А., Маркус А. Дж. Принципы инвестиций - М.: Вильямс 2002. – 984 с.
Глэдстоун Д., Глэдстоун Л. Інвестування венчурного капіталу: Детальний посібник з інвестування в приватні компанії для отримання максимального прибутку/ Пер. З англ.. За наук. Ред.. Т.В. Герасимової. – Дніпропетровськ: Баланс Букс, 2006. – 416 с.
Кинг А.М. Тотальное управление деньгами. – СПб.: Полигон, 1999. – 448 с.
Дамодаран А. Инвестиционная оценка: Инструменты и техника оценки любых активов/ А. Дамодаран; пер. с англ. Д. Липинского и др. – М.: Альпина Бизнес Бук, 2004. – 342 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник економіки транспорту і промисловості

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).