ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЛОКОМОТИВНОГО ДЕПО В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i52.61669Ключові слова:
економічна безпека, залізничний транспорт, локомотивне депо, загрози економічній безпеці, закон необхідної різноманітностіАнотація
В статті визначено основні загрози економічної безпеки локомотивного депо, які можуть виникнути в процесі реформування залізничної галузі; особливо виділено можливі загрози внаслідок розділення депо на ремонтні та експлуатаційні (досвід ВАТ «РЖД»); наголошено, що в процесі реформування взаємозв’язки між елементами системи стають складнішими, а це потребує, згідно із законом необхідної різноманітності У. Ешбі, вироблення більш різноманітних управлінських впливів.
Посилання
В Україні створено ПАТ "Українська залізниця" – Пивоварський. Економічна правда. 21 жовтня 2015 [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://www.epravda.com.ua/news/2015/10/21/564138/
Під час реформи "Укрзалізниці" регіональні залізниці втратять автономію 20 жовтня 2015 р. [Електронний ресурс] . – Режим доступу: /http://tsn.ua/groshi/pid-chas-reformi-ukrzaliznici-regionalni-zaliznici-vtratyat-avtonomiyu-516826.html
Укрзалізниця: графік основних змін на перші 100 днів роботи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/UAReforms/20150714present-uz-01.
Economic Security: Neglected Dimension of National Security? Edited by Sheila R. Ronis. Published for the Center for Strategic Conferencing Institute for National Strategic Studies by National Defense University Press Washington, D.C. 2011. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://informationcollective.org/p-content/uploads/2013/07/economic-security.pdf
Ковальов Д.І. Кількісна оцінка рівня економічної безпеки підприємства / [Текст] / Д.І. Ковальов, І.Л. Плєтникова // Економіка України. – 2001. - №4. - С. 35 – 40.
Ейтутіс Г. Оцінка економічної безпеки залізничного транспорту [Текст] / Г. Ейтутіс // Економіст. – 2009. - №1.– С. 56-59.
Плєтникова І.Л. Визначення рівня і забезпечення економічної безпеки залізниці [Текст]: автореф. дис... канд. екон. наук / І.Л Плєтникова / Харківська держ. академія залізничного транспорту / І.Л. Плєтникова. – X., 2001. – 15 с.
Тимофєєва Т.О. Розробка механізму щодо забезпечення економічної безпеки залізничного транспорту [Текст]: автореф. дис... канд. екон. наук / Т.О. Тимофєєва; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с.
Міщенко С.П. Напрямки забезпечення економічної безпеки залізничного транспорту [Текст] / С.П. Міщенко // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2011. - № 34. – С. 206 – 209.
Назаренко І.Л. Методика оцінки рівня економічної безпеки дистанції колії [Текст] / І.Л. Назаренко, Т.Г. Сухорукова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 48. - С. 64-69.
Дикань В.Л. Комплексна методика визначення рівня економічної безпеки, оцінки ризиків та ймовірності банкрутства підприємства [Текст]: монографія / В.Л. Дикань, І.Л. Назаренко. – Харків:УкрДАЗТ, 2010. – 142 с.
Костюк Ж. С. Шляхи попередження та нейтралізації ризиків та загроз економічній безпеці підприємств залізничного транспорту [Текст] / Ж. С. Костюк // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 88-92.
Каламбет С.В. Механізм забезпечення економічної безпеки підприємств залізничної галузі [Текст] / С.В. Каламбет, В.А. Воропай // Науковий вісник: Фінанси, банки, інвестиції - 2013 - №2. – С. 106 – 113.
Плєтникова І.Л. Обеспечение экономической безопасности обособленных структурных подразделений железнодорожного транспорта (на примере локомотивного депо) [Текст] / І.Л. Плєтникова // Вісник ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Екон. серія. – Вип. 565. – 2002. - С. 28-32.
Плєтникова І.Л. Планирование обеспечения экономической безопасности локомотивного депо на основании её количественной оценки [Текст] / І.Л. Плєтникова // Вісник технологічного університету Поділля. Сер. Економічні науки. – 2002, ч. 2, т. 2. - С. 116-122.
Основы экономической безопасности (государство, регион, предприятие, личность) [Текст]: учебно - практ. пособие. / В.И. Видяпин, В.И. Дуженков, Д.И. Ефимов и др./Под. ред. Е.А. Олейникова - М.: ЗАО "Бизнес-школа Интел - СИНТЕЗ", 1997. - 279 с.
Нова тяга: ремонт і експлуатація — окремо [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://ru.magistral-uz.com.ua/reformuvannja/nova-tjaga-remont-i-ekspluatacija--okremo.html
Гудков И. Под присмотром пяти нянек. Ремонт локомотивов передали на аутсорсинг, но проблемы с качеством работ остаються [Электронный ресурс]. / И. Гудков. – Режим доступа: http://www.gudok.ru/newspaper/?ID=1284070&archive=2015.07.13.
Хомяков В.Н. Кибернетика, закон необходимого разнообразия и разработка прогнозов экономических показателей [Електронний ресурс]. / В.Н.Хомяков. - Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/kibernetika-zakon-neobhodimogo-raznoobraziya-i-razrabotka-prognozov-ekonomicheskih-pokazateley
Назаренко І. Л. Акціонування Укрзалізниці: доцільність врахування помилок ВАТ «РЖД» [Текст ] /І. Л. Назаренко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - № 39 . - 2012. – С. 149 – 153.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).