ПРОБЛЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • Магсад Эльдар оглы Исмайылов Інститут Економіки Національної Академії Наук Азербайджану, Azerbaijan

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i52.61708

Ключові слова:

система оподаткування, електронна комерція, транзакції, дохід, податок.

Анотація

У статті проаналізовано Концепцію податкової моделі про доходи та капітал, виявлено проблеми сучасної системи оподаткування електронної комерції. Так в епоху активного розвитку інформаційних технологій, інтернету загострюються проблеми міжнародного оподаткування, які пов'язані з ерозією податків у країнах-джерелах доходу, негативним ефектом податкової конкуренції. Розкрито принципи оподаткування в контексті електронної комерції, в основі яких лежить визначення місця ефективного менеджменту, постійного представництва. Важливим фактором при оподаткуванні електронної комерції є характеристика доходу, яка дозволяє дохід класифікувати за такими критеріями, як джерело доходу («ноу-хау», надання послуг), надання послуг або придбання власності. Виявлено, що основою згубної податкової конкуренції є «податковий рай», пільгові податкові системи.

Біографія автора

Магсад Эльдар оглы Исмайылов, Інститут Економіки Національної Академії Наук Азербайджану

докторант

Посилання

Налоговый Кодекс Азербайджанской Республики [Electron resource]. - Access Mode: http://online.zakon.kz/Document/?doc_id=30414629

Harmful tax competition An Emerging Global Issue [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/transparency/44430243.pdf

Model convention with respect to taxes on income and on capital [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/ctp/treaties/2014-model-tax-convention-articles.pdf

Model Tax Convention on Income and on Capital: Condensed Version 2014 [Electron resource]. - Access Mode: http://www.keepeek.com/Digital-Asset-Management/oecd/taxation/model-tax-convention-on-income-and-on-capital-condensed-version-2014_mtc_cond-2014-en#page92

Place of effective management concept: suggestions for changes to the oecd model tax convention [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/treaties/2956428.pdf

Clarification on the application of the permanent establishment definition in e-commerce: changes to the commentary on the model tax convention on article 5 [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/treaties/1923380.pdf

Tax treaty characterisation issues arising from e-commerce report to working party no. 1 of the oecd committee on fiscal affairs [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/consumption/1923396.pdf

Electronic commerce and tax base erosion [Electron resource]. - Access Mode: http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/etudes/join/1999/168015/DG-4-ECON_ET%281999%29168015_EN.pdf

Harmful tax competition An Emerging Global Issue [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/transparency/44430243.pdf

Are the Current Treaty Rules of Taxing Dusiness Profits Appropriate for E-Commerce [Electron resource]. - Access Mode: http://www.oecd.org/tax/treaties/35869032.pdf

The OECD Harmful Tax Competition Report: A Tenth Anniversary Retrospective [Electron resource]. - Access Mode: http://repository.law.umich.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1037&context=articles

Корень А.В. Налогообложение субъектов электронной коммерции: проблемы и перспективы: монография / А.В. Корень. — Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2010. — 176 с.

Kenneth C. Laudon and Carol GuercioTraver. (2009). “E-Commerce: Business, Technology, and Society”, Prentice Hall,. (Kenez S. Laudonvə Karol GersioTraver (2009).

Musayev Akif Fərhad oğlu və Qarayev İmran Əliyar oğlu. “Elektron Kommersiya və Vergitutma”. Azərbaycanın vergi jurnalı. Mart – Aprel, 2013-cü il, №2. – səh. 65-82.

Балабанов И.Т. Электронная коммерция./ И.Т. Балабанов –СПб: Питер, 2001. –336 с.

Wyckoff A. The Economic and Social Impact of Electronic Commerce / A.Wyckoff, A. Colecchia . – Paperback – March 1, 1999. – 169 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-25

Номер

Розділ

Загальноекономічні питання