НОВІТНЯ МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Л. А. Гузь ЧДТУ, Україна
  • О. В. Фінагіна ЧДТУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i52.61712

Ключові слова:

соціальні технології, інформаційні технології, інформаційний простір, інформатизація процесу навчання, управлінські рівні, дистанційне навчання, інтернет-технології.

Анотація

У статті розглянуті основні завдання інформаційних технологій у вищих навчальних закладах та питання впровадження інформаційних технологій у сфері освіти. Також розглянуто, що повинні забезпечувати у сфері освіти інформаційні технології та яка з них користь, як до викладацького составу так і до учнів та студентів. В цієї статті показані рекомендовані управлінські рівні, на яких у вищій освіті можуть використовуватися інтернет-технології. Також запропоновано модель впровадження дистанційного навчання у вищих навчальних закладах яка розроблена авторами статті. В статті зроблен аналіз останніх досліджень та публікацій провідних вчених сучасності.

Біографії авторів

Л. А. Гузь, ЧДТУ

здобувач

О. В. Фінагіна, ЧДТУ

д.е.н., професор 

Посилання

Бичків А.В. Інноваційна культура/ А.В. Бичків // Профільна школа. – 2005. – № 6. - с. 83.

Візників В.В. Інтернет як компонент інформаційної картини миру і глобального інформаційно-освітнього простору / В.В. Візників, Г.Ю. Соколова, Е.А. Тумалева // Наука і школа. – 2000. – №4. – С. 23-29.

Клейман Г.М. Школа майбутнього: комп'ютери в процесі навчання: Пер. с анг. – М.: Радио і зв'язок, 1987. – 247 с.

Калягін В.І. Нові інформаційні технології та учбова техніка/ В.І. Калягін., Р.К. Михайлов // Вища освіта в Україні. – 1996. – №1. – С. 16-21.

Кершан Б., Новембер А., Стоун Дж. Основи комп'ютерної грамотності: Перс.с. анг. – М.: Світ, 1989. – 256 с.

Фабрика степеней: старая проблема и новые угрозы //http://www.chea.org/degreemills/frmPaper.htm. - 5 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-25

Номер

Розділ

Соціально-економічні питання