ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРИМІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i53.72830Ключові слова:
інформаційні технології, безконтактна ідентифікація, приміські пасажирські перевезення.Анотація
У статті розглянуто розвиток та сучасний стан інформаційних технологій безконтактної оплати проїзду в секторі приміських залізничних перевезень, проаналізовано існуючі системи безконтактного зчитування, можливість й доцільність їх застосування у приміських пасажирських перевезеннях.
Встановлено, що розвиток та ефективність пасажирських перевезень неможливі без застосування новітніх інформаційних технологій та реінжинірингу бізнес-процесів пасажирських перевезень та приміських перевезень зокрема.
Впровадження нових автоматизованих процесів оплати проїзду, контролю та обліку пасажирів дозволить суттєво скоротити трудові витрати в пасажирських компаніях, підвищити якість і оперативність визначення оптимальної дальності слідування приміських поїздів, і, відповідно, забезпечити ефективне планування та організацію приміського пасажирського руху.Посилання
Бараш Ю.С. Принципи визначення ефективності курсування приміських пасажирських поїздів на заданому напряму руху [Текст] / Ю.С. Бараш, Т.Ю. Чаркіна, Ю.П. Мельянцова, О.О. Карась // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. – Д.: ДНУЗТ. – 2012. – Вип. 41. – С. 234-238.
Гудков О.М. Перспективний механізм фінансування пасажирських перевезень на залізничному транспорті [Текст] / О.М. Гудков // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна. Серія «Проблеми економіки транспорту». – Д.: ДНУЗТ. – 2011. – Вип. 1. – С. 34-39.
Гудкова В.П. Обґрунтування необхідності впровадження нових інформаційних технологій у сфері пасажирських перевезень залізниць [Текст] / В.П. Гудкова, О. Кравчук // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія «Економіка та управління». – К.: ДЕТУТ. – 2014. – Вип. 27. – С. 78-87.
Дикань В.Л. Концепція інноваційного розвитку економіки України [Текст] / В.Л. Дикань // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць. – Харків: УкрДУЗТ. – 2015. – Вип. 52. – С. 9-20.
Дикань В.Л. Інформаційні технології підвищення ефективності пасажирських перевезень / В.Л. Дикань, Ю.В.Єлагін // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць. – Харків: УкрДУЗТ. – 2015. – Вип. 52. – С. 107-110.
Єлагін Ю.В. Сутність та роль інноваційно-логістичних підходів в підвищенні ефективності обслуговування пасажирів [Текст] / Ю.В. Єлагін // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць. – Харків: УкрДАЗТ. – 2013. – Вип. 44. – С. 44-46.
Жарська І.О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту [Текст] / І.О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. - № 1 – С. 100-111.
Ейтутіс Г.Д. Стратегія реформування залізниць України на основі регіоналізації транспортного обслуговування [Текст]: дис…д-р. екон. наук: 08.00.03 / Ейтутіс Георгій Дмитрович; Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України. – Київ, 2010. – 452 с.
Разумова К.М. Організаційно-економічний механізм забезпечення ефективності функціонування пасажирських перевезень на транспорті [Текст]: автореферат дис…д-р. екон. наук: 08.00.03 / Разумова Катерина Миколаївна; УкрДУЗТ. – Харків, 2015. – 42 с.
ДП «Головний інформаційно-обчислювальний центр Укрзалізниці». Найважливіші автоматизовані системи та комплекси [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: gioc.uz.gov.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).