ЦІНОУТВОРЕННЯ НА АВТОТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ

Автор(и)

  • В. Г. Шинкаренко ХНАДУ, Україна
  • С. Р. Пєшкова ХНАДУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i54.76335

Ключові слова:

ціноутворення, попит, зовнішні фактори, ринкове середовище, пропозиція, динаміка змін, типи ринку, економіко-математична модель.

Анотація

Мета транспортних компаній полягає в тому, щоб знайти правильну ціну для максимізації прибутку і попиту на свої послуги. Остаточна ціна за послугу залежить від багатьох внутрішніх і зовнішніх факторів компанії. Внутрішні чинники є керованими та можуть бути змінені. Зовнішні фактори мають кілька більший вплив, оскільки не можуть контролюватися з боку підприємства, але будуть впливати на ціноутворюючі рішення. Таким чином, методологія дослідження вимагає міркування й розуміння контексту проблеми впливу зовнішніх факторів на ціни.

Біографії авторів

В. Г. Шинкаренко, ХНАДУ

д.е.н., професор

С. Р. Пєшкова, ХНАДУ

магістр-менеджер 

Посилання

Герасименко В.В. Управление ценовой политикой компании: [учеб.] / В.В. Герасименко. - М.: ЭКСМО, 2006. - 688 с.

Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика: [навч. посіб.] / А.О.Длігач. - К.: ВД «Професіонал», 2006. - 304 с.

Балабанова Л.В. Цінова політика торгівельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації: [навч. посіб.] / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак. -Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.І. Туган-Барановського, 2003. - 156 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. - [12-е изд.]. -СПб.: Питер, 2007. - 816 с.

Маркетинг / [Старостіна А.О., Гончарова Н.П., Крикавський Є.В. та ін.]; за ред. А.О. Старостіної. - К.: Знання, 2009. - 1070 с.

Багиев Г.Л. Маркетинг: [учеб. для вузов] / [Г.Л. Багиев, В.М. Тара¬севич, X. Анн]; под ред. Г.Л. Багиева. - [3-є изд.]. - СПб.: Питер, 2007. - 736 с.

Гарковенко С.С. Маркетинг: [підруч.] / С.С. Гарковенко. - К.: Лібра, 2004. -712 с.

Основи маркетинга: Пер. с англ. / [Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В.]. - [2-е европ. изд.]. - М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 1999. -1152 с.

Ассзль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: [учеб. для вузов] / Генри Ассзль. - [XII]. - М.: ИНФРА-М, 1999. - 804 с.

Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: [навч. посіб.] / Л.Ф. Єжова. - К.: КНЕУ, 2002. - 560 с.

Уварова В.И. Использование метода анализа иерархий / В.И. Ува¬рова, В.Г. Шуметов // Социологические исследования. - 2001. - №3. - С. 104-109.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-24

Номер

Розділ

Економіка підприємства