АНАЛІЗ СПЕЦИФІКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧУВАННЯ

Автор(и)

  • М. О. Науменко НА НГУ, Україна
  • М. В. Черкашина НА НГУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i54.76420

Ключові слова:

маркетинг, заходи, підприємство харчування, дослідження, ринок

Анотація

У статті розглянуто основні особливості маркетингових заходів на  підприємствах харчування, з урахуванням сучасних умов їх діяльності. Проаналізовано ключові аспекти проведення маркетингових досліджень. Визначено, що специфіка ресторанної діяльності справляє значний вплив на маркетингові дослідження у галузі. Розглянуто основні методи маркетингових досліджень для підприємств харчового сектору економіки. З'ясовано ефективність  маркетингових заходів для підприємств сфери харчування.

Біографії авторів

М. О. Науменко, НА НГУ

д.філ. екон. напр.., професор 

М. В. Черкашина, НА НГУ

к.е.н, доцент 

Посилання

Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – М.: Издательство «Финпресс», 2003. – 493 с.

Jobber D. Principles and practice of marketing / D. Jobber. – M.: Publishing house "Williams", 2000.– 688 с.

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен. — СПб.: 2005. — 800 с.

Новікова І.В. Маркетинг сфери послуг / І.В. Новікова. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 72 с.

Павленко А.Ф. Маркетинг: Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетникова, А.В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2008. – 600 с.

Парсяк В.Н. Маркетинговые исследования / В.Н. Парсяк, Г.К. Рогов. – К.: Наукова думка. – 2003. – 174 с.

Каличева Н.Є. Проблеми та перспективи розвитку економіки України в сучасній світовій економічній системі / Н.Є. Каличева// Наука й економіка: науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету. − Хмельницький: ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», 2015. – Вип. 4 (40). - С. 117 – 120.

Черкашина М. В. Системный анализ моделирования антикризисного развития социально-экономических объектов [/ М. В. Черкашина, М. А. Науменко // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник науково-практичних статей. - Харків: УкрДАЗТ. - 2014. - Вип. 47. - С. 107-111.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-24

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг