КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВАГОНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ: ПРОБЛЕМИ ТА УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i55.83402Ключові слова:
конкурентоспроможність, рухомій склад, вагонобудівні підприємства, залізничний транспорт.Анотація
В статі розглянуто причини зниження конкурентоспроможності вагонобудівних підприємств залізничного транспорту. Конкурентну ситуацію промислових підприємств залізничного транспорту погіршує неадаптована до ринкових умов організаційна структура управління підприємством. Формування конкурентних переваг вагонобудівних підприємств в сучасних ринкових умовах запропоновано здійснювати на основі удосконалення системи управління підприємством. Визначені умови забезпечення конкурентоспроможності вагонобудівних підприємств залізничного транспорту.Посилання
Про затвердження планів заходів Укрзалізниці з реформування галузі : наказ Міністерства Інфраструктури України від 20 січня 2012 р. № 016-ц [Електрон. ресурс] – Режим доступу: http://www.uz.gov.ua
Б.Г. Цыган Вагоностроительные конструкции (изготовление, модернизация, ремонт)/ Цыган Б.Г., Цыган А.Г.. - Кременчуг: Изд-во "Кременчуг", 2006.- 751 с.
Дикань В.Л. Обеспечение конкурентоустойчивости предприятия: монография / В.Л. Дикань. – Харьков: Основа, 1995. – 160 с.
Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: учебник / Р.А. Фатхутдинов.- М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 544 с.
Екпозиція національних виробників товарів легкої промисловості України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ukrexport.gov.ua/ukr/prom/ukr/27.html
Качалина Л.Н. Конкурентоспособный менеджмент / Л.Н. Качалина. – М.: Изд-во Эксмо, 2006. – 464 с.
Нескуба, Т. В. Стратегія розвитку підприємства вагоноремонтного господарства залізничного транспорту України в умовах реформування галузі / Т. В. Нескуба. //Вісник економіки транспорту і промисловості 2009. - №26 - С.122-125.
Дикань В.Л. Повышение эффективности функционирования естественных монополий в условиях рынка (по материалам железнодорожного транспорта): монографія. / В.Л. Дикань, М.І. Данько, О.В. Шраменко - Х.: УкрДАЗТ, 2010. - 168 с
Криворучко Н. З. Вагонное хозяйство / Н. З. Криворучко. – М.: Трансжелдориздат, 1961. – 320 с.
Бугаев В. П. Методика распределения базы деповського ремонта грузовых вагонов по сети железных дорог / В. П. Бугаев, В. И. Сенько. // Совершенствование конструкции и ремонта вагонов : тр. Белорус. ин-та инж. ж.-д. трансп. – Гомель, 1973. – Вып. 96. – С. 35–50.
Портер М. Конкуренция: пер. с англ. / Майкл Портер. – М. : Изд. Дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
Уткіна Ю.М. Резерви забезпечення якості на вагоноремонтних підприємствах залізничного транспорту / Ю.М. Уткіна // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць.- Харків, УкрДАЗТ.-2008.-№24.-С.75-78.
Каличева Н.Є. Організація управління на підприємствах залізничного транспорту в сучасних умовах / Н.Є. Каличева // Вісник економіки транспорту і промисловості: збірник наукових праць.-Харків, УкрДАЗТ.-2014.-№45.-С.167-170
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).