КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Автор(и)

  • В. О. Зубенко УкрДУЗТ, Україна
  • І. В. Ліман УкрДУЗТ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i55.83433

Ключові слова:

управління, адаптивне управління, підприємство, система управління

Анотація

В статті доведена необхідність та своєчасність формування адаптивної системи управління підприємством. Детальний та обґрунтований аналіз генезису поняття дозволив дійти висновку, що під адаптивним управлінням слід розуміти систему управління,  яке дозволяє підприємству своєчасно та ефективно реагувати на всі зміни в зовнішньому та внутрішньому середовищах, що в цілому забезпечує конкурентоспроможність підприємства. В статті окреслені головні особливості адаптивної системи управління. Проведені дослідження свідчать про доцільність використання сучасним підприємствам матричної системи управління.

Біографії авторів

В. О. Зубенко, УкрДУЗТ

к.е.н, доцент

І. В. Ліман, УкрДУЗТ

магістр

Посилання

Дикань В.Л. Экономика предприятия: учебное пособие / В.Л. Дикань, Е.В. Шраменко, Н.В. Якименко – Харьков: УкрГАЖТ, 2012. – 284 с.

Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации./ Р.А. Фатхутдинов - М.: Эксмо, 2005. - 544 с.

Смолкин А. М. Менеджмент: основы организации / А.М. Смолкин - М.: ИНФРА-М, 2001.- 257 с.

Токмакова І.В. Теоретико-методичні основи адаптивного управління підприємствами залізничного транспорту у сучасних умовах / І.В. Токмакова, Н.В. Янченко. - Х.: УкрДАЗТ, 2013. – 196 с.

Юревич Е.И. Теория автоматического управления. / Е.И. Юревич - СПб.: БXB-Петербург, 2007. – 540 с.

Зайцев Н.Л. Экономика организации. / Н.Л. Зайцев – М.: Экзамен, 2004. – 384 с.

Тюкин И.Ю. Адаптация в нелинейных динамических системах. / И.Ю. Тюкин, В.А.Терехов. - СП-Б, ЛКИ, 2008. – 381 с.

Борисов А.Б. Большой экономический словарь. / А.Б. Борисов – М.: Книжный мир, 2003. – 895 с.

Варламов Т.П. Большая экономическая энциклопедия. / Т.П. Варламов– М.: ЭКСМО, 2008.

Друкер П. Эффективное управление./ П. Друкер // Пер. с англ. М.: Фаир-Пресс, 2002. – 288 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг