ЗНАЧЕННЯ І ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

  • Т. В. Куценко НТУ «ХПІ», Україна
  • О. М. Попова ХІФ КНТЕУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i55.83444

Ключові слова:

інформаційна система, система управління, автоматизована інформаційна система, способи впровадження, особливості сучасних інформаційних систем.

Анотація

У статті розглянуті питання впровадження сучасних інформаційних систем на підприємствах, визначено основні фактори, що обумовлюють необхідність використання інформаційних систем для прийняття ефективних управлінських рішень в умовах економічної невизначеності. Розкрите значення та особливості застосування інформаційних систем в процесі управління підприємством, визначено способи впровадження нової інформаційної технології та фактори, що впливають на прискорення даних процесів.

Біографії авторів

Т. В. Куценко, НТУ «ХПІ»

к.е.н., доцент 

О. М. Попова, ХІФ КНТЕУ

ст. викладач 

Посилання

Друкер Питер Ф. Задачи менеджмента в XXI веке.: Пер. с англ. / Питер Ф. Друкер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. – 272 с.

Тоффлер Э. Шок будущего: Пер. с англ. / Є. Тоффлер. – М.: «Издательство ACT», 2002. –557 с.

Паринов С. И. К теории сетевой экономики / С. И. Парионов. – Новосибирск: ИЭОПП СО РАН, 2002. – 168 с.

Плескач В. Л. Інформаційні системи і технології на підприємствах: підручник / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. – К.: Знання, 2011. – 718 с.

Коваленко О. О. Сучасні інформаційні системи – інвестиції в розвитку підприємства / Коваленко О. О. // Інвестиції практика та досвід. – 2009. – № 2. – С. 10-13.

Лумпова Т. І. Сучасні напрямки створення інтегрованих інформаційних систем / Т. І. Лумпова // Статистика України. – 2008. – № 1. – С. 76-82.

Матвійчик-Соскіна Н. О. Аналіз сучасних підходів до створення маркетингових інформаційних систем / Н. О. Матвійчик-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 8. – С. 266-272.

Левицька Т. В. Особливості використання сучасних інформаційних технологій / Т. В. Левицька // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 10 – С. 233-238.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-01

Номер

Розділ

Менеджмент і маркетинг