СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ УКРАЇНИ: ЩОДО ОЦІНКИ НАСЛІДКІВ РЕФОРМУВАННЯ ТА МЕХАНІЗМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i55.83481Ключові слова:
підприємства залізничного транспорту, реформування, соціальна відповідальність, соціально-економічні, духовно-моральні чинники, заробітна плата, колективний договір.Анотація
Охарактеризовано основні аспекти забезпечення соціальної відповідальності підприємств залізничного транспорту по відношенню до клієнтів і персоналу в умовах реформування. Встановлено, що рівень соціальної відповідальності керівництва по відношенню до працівників є низьким, що зумовлено як об'єктивними соціально-економічними, так і людськими (духовно-моральними) чинниками і передбачає їх системні зміни.
Посилання
Компанієць, В. В. Управління розвитком соціально-економічних систем у духовно-моральному та соціокультурному вимірі. Частина 2. Якість управління соціально-економічними системами: духовно-моральні та культурні пріоритети (на прикладі залізничного транспорту) [Текст]: монографія / В. В. Компанієць. – Х.: УкрДАЗТ, 2012. – 296 с.
Удосконалення механізмів реформування та розвитку залізничного транспорту в контексті реалізації структурних реформ в галузі. Аналітична записка [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua/articles/1662
Фінансові показники [Електронний ресурс] : інформація / – Режим доступу : https://www.uz.gov.ua/about/investors/financial_statements/
Довідник основних показників роботи залізниць України [Текст]: Державна адміністрація залізничного транспорту України. Київ, 2015.- 59 с.
Пояснювальна записка до консолідованого проекту фінансового плану ПАТ “Українська залізниця” на 2016 рік [Електронний ресурс] - Режим доступу : mtu.gov.ua›files/ПЗ до ФП ПАТ УЗ на 2016 рік
Офіційний сайт державної служби статистики України [Електронний ресурс] - Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/
Ворона О.В. Формування системи соціально-господарської відповідальності підприємств залізничного транспорту України [Текст]: автореф. дис. ... канд.. екон. наук : 08.00.04 / Ворона Олена Василівна. – Х., 2010. – 24 с.
Середня заробітна плата [Електронний ресурс]: інформація / Профспілка залізничників і транспортних будівельників України. – Режим доступу : http://zalp.org.ua/
Уряд змінив в.о. голови правління Укрзалізниці [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://palm.newsru.ua/ukraine /30mar 2016/ zavgorodnyi_kravcov.html
Залізничникам – гідну оплату праці! [Електронний ресурс] : інформація / Профспілка залізничників і транспортних будівельників України. – Режим доступу : http://zalp.org.ua/
Компанієць В.В, Управління трудовою поведінкою працівників підприємств залізничного транспорту (соціокультурні домінанти): монографія [Текст] / В.В Компанієць, В.В. Польова. -Х.: Видавництво «Лідер», 2016.-298 с
Проект колективного договору з ПАТ «Українська залізниця» [Електронний ресурс]: інформація / Профспілка залізничників і транспортних будівельників України. – Режим доступу : http://zalp.org.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).