НЕОБХОДИМОСТЬ РАЗВИТИЯ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i55.83484Ключові слова:
філософія освіти, мета освіти, завдання освіти, напрями розвитку філософії освіти, самоосвіта, педагогічні теорії, ідеали освіти, кризи освіти, освітна парадигма, освітні технології.Анотація
В статье исследована история развития понятия «философия образования», обоснована необходимость формирования новой парадигмы образования в современных условиях, раскрыты цель и задачи философии образования с учетом современных реалий. Основными направлениями философии образования являются духовность, творчество, развитие и культура. В статье отмечается высокая роль самообразования, как основного фактора повышения качества знаний трудящихся. Несмотря на изначально философский характер, рассматриваемая наука имеет тесную связь с практикой, поскольку оперирует такими понятиями, как образованный человек, идеал образованности, образовательные технологии.
Посилання
Сухорукова Т.Г. Проблемы информационной защищенности предприятия / Т.Г. Сухорукова // Вісник ХДЕУ. – 1998. - №3 (7). – С. 75-77.
Гайденко П.П. Античная философия / П.П. Гайденко // Энциклопедический словарь. – М.: Прогресс – Традиция. – 2008. – 890 с.
Богомолов А. С. Античная философия / А.С. Богомолов. – М.: Высшая школа. – 2006. – 390 с.
Асмус В. Ф. Кант / В.Ф. Асмус – М.: Наука. – 1973. – 532 с.
Куликов П.К. Педагогическая антропология / П.К. Куликов. – М.: Знание. – 1986. – 375 с.
Терещенко Ю.І. Філософія освіти та пошуки морально-етичного виховання / Ю.І. Терещенко // Шлях освіти. – 2002. - №3. – С. 11 -15.
Кибанов А. Я. Управление персоналом: Энциклопедический словарь/ под ред. А. Я. Кибанова – М.: ИНФРА-М, 2008. – 560 с.
Дикань В. Л. Економіка праці на підприємствах залізничного транспорту: навч. посібник / В.Л. Дикань, Ю.В. Елагін, Т.Г. Сухорукова, 2012. – 345 с.
Dessler Gary. Management: Principles & Practices for Tomorrow's Leaders and Student CD, Third Edition [Електронный ресурс] / Dessler Gary . – Режим доступа: http://www.booksprice.ru/ books/89283.html
Романенко М. Становление философии образования: на пересечении философии и педагогики / М. Романенко // Персонал. – 2004. - №6. – С. 50-53.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).