ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІНАНСОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • П. М. Полупан УІПА, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i56.93305

Ключові слова:

стратегія, формування, фінансовий розвиток, конкурентне середовище, позиція, тактика.

Анотація

У статті удосконалено теоретичні основи формування конкурентної стратегії фінансового розвитку. В умовах мінливого конкурентного середовища ключовою метою діяльності підприємства є забезпечення на належному рівні та постійного підвищення рівня конкурентоспроможності стратегій економічного розвитку. Завдяки підтриманню конкурентних переваг, ведення прозорої конкурентної боротьби, задоволення різноманітних мінливих потреб споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. Активізація фінансової діяльності на рівні підприємств повинна супроводжуватися реформуванням, визначеною адаптацією існуючих організаційно-економічних механізмів і формуванням на їх основі механізмів, які безпосередньо пов'язані з підвищенням ефективності фінансового розвитку. Зроблено висновок, що досягнення довготривалого стратегічного й тактичного успіху в питаннях управління діяльністю машинобудівного підприємства необхідно здійснювати їх в усіх сферах та за всіма аспектами його розвитку.

Біографія автора

П. М. Полупан, УІПА

аспірант

Посилання

Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М : Экономика, 1989. – 519 с.

Азоев Г. Л. Бенчмаркинг: позиционирование авиакомпаний на московскому рынке авиабилетов / Г. Л. Азоев, Е. В. Батурин // Маркетинг и маркетинговые исследования в России– М., 2000. – №1 – С. 5-7.

Азоев Г. Л. Конкурентные преимущества фирмы / Г. Л Азоев,

А. П. Челенков. – М. : НОВОСТИ, 2000. – 256 с.

Бузько І. Р. Стратегічне управління інвестиціями та інноваційна діяльність підприємства : моногр. / І. Р. Бузько, О. В. Вартанова,

Г. О. Голубенко. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2002. – 176 с.

Голубков Е. П. Маркетинг: словник-довідник / Е. П. Голубков. - М.: Справа, 2001. - 440 с.

Гриньова В. М. Процес підготовки реструктуризації підприємств машинобудування: організація управління : моногр. / В.М. Гриньова, М.В. Новікова. – Харків : ХНЕУ, 2010. – 239 с.

Дикань В. Л. Забезпечення конкурентостійкості підприємства: моногр. / В. Л. Дикань. – Х. : Основа, 1995. – 195 с.

Іванов Ю. Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : моногр. / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова ; [НАН України; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку]. — Х. : ІНЖЕК, 2008. — 352 c.

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг /Жан-Жак Ламбен; пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. – 800 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер; пер. с англ. – М.: Ростинтэр, 1996. – 704 с.

Пономаренко В. С. Стратегічне управління підприємством: моногр. / В. С. Пономаренко— Харків: Основа, 1999. — 620 с.

Прохорова В. В. Управління потенціалом конкурентоспроможності підприємств на засадах контролінгу : моногр. / В. В. Прохорова, В. І. Чобіток. – Х. : НТМТ, 2012. – 248 с.

Прохорова В. В. Формування системи управління конкурентною стійкістю машинобудівного підприємства / В. В. Прохорова, С. П. Кобець // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія : Економіка. Том ХIV, вип. 266. – 2013. – С. 194–201.

Прохорова В. В. Методичний підхід щодо оцінки складових конкурентоспроможності машинобудівних підприємств на засадах інноваційно-спрямованого інвестування / В. В. Прохорова, В. М. Проценко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – Х.: ХАІ, 2014. – № 5 (29). – С. 4–11.

Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов / М Портер; пер. с англ. И. Минервина. – М. : Альпина Паблишер, 2011. – 454 с.

Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / М. Портер; пер. с англ. Е. Калинина. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 715 с.

Портер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / М. Портер; пер. з англ. К. Олійника, Р. Скільського. – К. : Основи, 1997. – 390 с.

Портер М. Международная конкуренция. / [под ред.

В. Д. Щетинина]. – М.: Международные отношения, 1993. – 896 с.

Портер М. Конкуренция / М. Портер; пер. с англ. О.Л. Пелявский, А.П. Уриханян, Е.Л. Усенко, И.А. Шишкина. – М. : Вильямс, 2005. – 608 с.

Сахно Є. Ю. Системні аспекти управління інноваційно-інвестиційними проектами стратегічного розвитку підприємства : монографія для наукових та промислових організацій і вищих навч. закл. oсвіти /

Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок — Чернігів : Чернігівський держ. ін-т економіки і управління, 2008. — 260 c.

Отенко И. П. Стратегическое управление потенциалом

предприятия : моногр. / И. П. Отенко – Харьков: ХНЭУ, 2006. – 256 с.

Проценко В. М. Інноваційно-спрямоване інвестування машинобудівних підприємств: аналітичний аспект: колективна моногр. [за ред. Прохорової В.В. ]/ В. М. Проценко // Сучасна економіка: актуальні проблеми та перспективи розвитку : – Х. : «НТМТ», 2014. – С. 59–64.

Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации / Р. А. Фатхутдинов. – М. : Эксмо, 2005. – 544 с.

Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость / М. Портер; пер. с англ. Е. Калинина. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. – 715 с.

Василенко В. О. Стратегічне управління підприємством: навч. посіб. / В. О. Василенко, Т. І. Ткаченко. − К. : Центр навч. л-ри, 2004. − 400 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-27

Номер

Розділ

Економіка підприємства