КОНКУРЕНТНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i56.93307Ключові слова:
оцінка, методика, рівень, конкурентний статус, управлінське рішення, інновації.Анотація
У статті удосконалено методичний інструментарій інноваційного управління конкурентним статусом підприємства. Визначено, що для прийняття рішень інноваційного управління конкурентним статусом підприємства, необхідно пройти декілька етапів, спочатку виявити інноваційні чинники, які мають вплив на підприємство, згрупувати інноваційні чинники для подальшої їх оцінки, щоб з’ясувати як саме вони впливають. Спрогнозувати рівень конкурентного статусу після зміни впливу інноваційних чинників та розробити заходи щодо підвищення рівня конкурентного статусу, розрахувати витрати на реалізацію цих інноваційних заходів та вибрати інноваційні критерії, завдяки яким буде зрозуміло чи є дієвою відповідна методика. На останніх етапах необхідно оцінити чи є ефективними розроблені інноваційні заходи та прийняти стратегічне рішення щодо реалізації чи зміни комплексу заходів для підвищення рівня конкурентного статусу відповідного підприємства.
Посилання
Єлісєєва О. К. Методи та моделі оцінки і прогнозування фінансового стану підприємств : моногр. / О. К. Єлісєєва, Т. В. Решетняк // Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2007. — 208 с.
Іванов Ю. Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : моногр. / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова ; [НАН України; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку]. — Х. : ІНЖЕК, 2008. — 352 c.
Ильина Е. П. Модели и методы аналитической поддержки принятия решений стратегического управления / Е. П. Ильина, И. П. Синицын, О. А. Слабоспицкая, Т. Л. Яблокова // Проблеми програмування . - 2012. - № 2-3. - С. 270-280.
Кирчата І. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства в глобальному середовищі: моногр. / І. М. Кирчата, Г. В. Поясник. – Харків: ХНАДУ, 2009. – 160 с.
Левик І. С. Інструментарій стратегічного аналізу: класифікація, переваги та недоліки використання / І. С. Левик // Наука й економіка. – 2010. – № 2 (18). – С. 132-138.
Матвєєв В. В. Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства / В. В. Матвєєв // Інтелект XXI . - 2014. - № 2. - С. 55-62. –
Мелень О. В. Інноваційний розвиток та конкурентоспроможність машинобудівних підприємств / О. В. Мелень // Вісник НТУ «ХПІ». − Харків : НТУ «ХПІ», 2013. − № 20 (993) . – С. 18-22.
Модели и методы аналитической поддержки принятия решений стратегического управления / Е. П. Ильина, И. П. Синицын, О. А. Слабоспицкая, Т. Л. Яблокова // Проблеми програмування. – 2012. – № 2–3. – С. 270–280.
Стояновський А. Р. Особливості побудови та перспективи розвитку загальнодержавної системи моніторингу інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / А. Р. Стояновський. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchnu_ekon/2010_4_1/282-289.pdf.
Яненкова І. Г. Організаційно-управлінські ресурси інноваційного розвитку економіки: методологія та практика : моногр. / І. Г. Яненкова. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2012. – 380 с.
Янковой Р. В. Наукові підходи до формування стратегії промислових підприємств в умовах ринкових трансформацій / Р. В. Янковой,
В. М. Проценко, О. Ю. Євлах // Вісник КНУНД МОН України. – Київ. – 2011. – № 1 (57). – С. 148–152.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).