КОНКУРЕНТНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Ю. В. Ус ХНЕУ ім.С.Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i56.93307

Ключові слова:

оцінка, методика, рівень, конкурентний статус, управлінське рішення, інновації.

Анотація

У статті удосконалено методичний інструментарій інноваційного управління конкурентним статусом підприємства. Визначено, що для прийняття рішень  інноваційного управління конкурентним статусом підприємства, необхідно пройти декілька етапів, спочатку виявити інноваційні чинники, які мають вплив на підприємство, згрупувати інноваційні чинники для подальшої їх оцінки, щоб з’ясувати  як саме вони впливають. Спрогнозувати рівень конкурентного статусу після зміни впливу інноваційних чинників  та  розробити заходи щодо підвищення рівня конкурентного статусу,  розрахувати витрати  на реалізацію цих інноваційних заходів  та вибрати інноваційні критерії, завдяки яким буде зрозуміло чи є дієвою відповідна  методика. На останніх етапах необхідно  оцінити чи є ефективними розроблені інноваційні заходи та прийняти  стратегічне рішення щодо реалізації чи зміни комплексу заходів для підвищення рівня конкурентного статусу  відповідного підприємства.

Біографія автора

Ю. В. Ус, ХНЕУ ім.С.Кузнеця

к.е.н., доцент 

Посилання

Єлісєєва О. К. Методи та моделі оцінки і прогнозування фінансового стану підприємств : моногр. / О. К. Єлісєєва, Т. В. Решетняк // Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2007. — 208 с.

Іванов Ю. Б. Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : моногр. / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова ; [НАН України; Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку]. — Х. : ІНЖЕК, 2008. — 352 c.

Ильина Е. П. Модели и методы аналитической поддержки принятия решений стратегического управления / Е. П. Ильина, И. П. Синицын, О. А. Слабоспицкая, Т. Л. Яблокова // Проблеми програмування . - 2012. - № 2-3. - С. 270-280.

Кирчата І. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства в глобальному середовищі: моногр. / І. М. Кирчата, Г. В. Поясник. – Харків: ХНАДУ, 2009. – 160 с.

Левик І. С. Інструментарій стратегічного аналізу: класифікація, переваги та недоліки використання / І. С. Левик // Наука й економіка. – 2010. – № 2 (18). – С. 132-138.

Матвєєв В. В. Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства / В. В. Матвєєв // Інтелект XXI . - 2014. - № 2. - С. 55-62. –

Мелень О. В. Інноваційний розвиток та конкурентоспроможність машинобудівних підприємств / О. В. Мелень // Вісник НТУ «ХПІ». − Харків : НТУ «ХПІ», 2013. − № 20 (993) . – С. 18-22.

Модели и методы аналитической поддержки принятия решений стратегического управления / Е. П. Ильина, И. П. Синицын, О. А. Слабоспицкая, Т. Л. Яблокова // Проблеми програмування. – 2012. – № 2–3. – С. 270–280.

Стояновський А. Р. Особливості побудови та перспективи розвитку загальнодержавної системи моніторингу інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / А. Р. Стояновський. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchnu_ekon/2010_4_1/282-289.pdf.

Яненкова І. Г. Організаційно-управлінські ресурси інноваційного розвитку економіки: методологія та практика : моногр. / І. Г. Яненкова. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ імені Петра Могили, 2012. – 380 с.

Янковой Р. В. Наукові підходи до формування стратегії промислових підприємств в умовах ринкових трансформацій / Р. В. Янковой,

В. М. Проценко, О. Ю. Євлах // Вісник КНУНД МОН України. – Київ. – 2011. – № 1 (57). – С. 148–152.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-27

Номер

Розділ

Економіка підприємства