ВИБІР СТРАТЕГІЇ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i56.93360Ключові слова:
маркетинг, дослідження, банківські послуги, клієнт, анкета, лояльність, стратегія, програма.Анотація
У статті розглядається необхідність вибору стратегії банку з точки зору клієнтів банку. Посилення конкуренції, непередбачена поведінка клієнтів на ринку банківських послуг змушує банки активно впроваджувати інновації при застосовуванні класичних інструментів маркетингу, а також знаходити нові концепції та інструменти. Це й обумовлює актуальність проведення аналізу, виявлення нових тенденцій маркетингової діяльності банків та підвищення інтересу до маркетингу з позицій банку. Дослідження проведено з використанням анкетування. У розробленій анкеті були передбачені питання, які дають можливість оцінити роботу банку загалом. Як результат, підтверджено, що проведення анкетування є дуже корисним при вирішенні впливу як зовнішніх, так і внутрішніх факторів на формування маркетингової стратегії банку. Розглянуто взаємозв’язок банку з клієнтами.Посилання
Офіційний сайт Національного банку України. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.bank.gov.ua/control/uk/index
Романенко О.О., Антонюк Д.С. «Young Scientist»: Банківський маркетинг і маркетингова стратегія / О.О. Романенко, Д.С. Антонюк. – № 11(26), 2015. – С.6-10. [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua /files/journal/2015/11/103.pdf
Семенча І., Скворцова Є. Маркетинговий підхід банку до управління взаємовідносинами з клієнтами / І.,Семенча, Є. Скворцова. Економічний аналіз. Випуск 10, частина 3, 2012. – С. 94-97.
Нужна С.А. Вибір стратегії маркетингу банку за результатами анкетування клієнтів / С.А. Нужна. Економічний аналіз : зб. наук. праць. – Том 19. – № 1. – Тернопіль: «Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка"», 2015. – С. 155-161.
Федірко В.В. Управління лояльністю клієнта як основний елемент маркетингової клієнтоорієнтованої стратегії банку. [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.confcontact.com/2007apr/EK2_fedir.php
Широкова М.С. Дослідження економічної поведінки споживачів банківських послуг в умовах фінансової кризи. – Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, №941, 2011. – С.177-180.
Davis J. (2005). Magic Numbers for Consumer Marketing. John Wiley & Sons (Asia) Pte Ltd., pp. 23–30
Dewsnap B. and Hart C. (2004). Category management: a new approach for fashion marketing? European Journal of Marketing, Vol. 38, №7, pp. 809–834
Homburg C., Klarmann M., Schmitt J. (2010). «Brand awareness in business markets: when is it related to firm performance?» International Journal of Research Marketing, Vol. 27, pp. 201–212.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).