ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ INTERNET - КОММУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18664/338.47:338.45.v0i67.180892Ключові слова:
гейміфікація, маркетингові Internet - комунікації, Instagram, ігровий процес, зворотній зв’язок, активність продажів.Анотація
У статті узагальнено закордонний і вітчизняний досвід застосування інструментів гейміфікації в сфері маркетингових Internet - комунікацій, у тому числі, в межах контент - маркетингу. Доведено, що досвід гейміфікації характерний лише для закордонних компаній, тому тема використання інструментів гейміфікації для українського бізнесу є актуальною. Підтверджено ефективність використання інструментів гейміфікації для збільшення обсягів продажів та лояльності споживачів.
Посилання
Геймификация – новый тренд интернет-маркетинга. – [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://contentmarketingpro.ru/gamification/gejmifikaciya-novyj-trend-internet-marketinga/
Werbach Kevin. How Game Thinking Can Revolutionize Your Business/ K. Werbach, D. Hunter.- Wharton Digital Press, 2012. - 148 P., ISBN – 1613630239.
Zichermann Gabe. Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps/ G. Zichermann, C. Cunningham. – Sebastol, California: O’Reilly Media. -257 P, ISBN – 1449315399.
Психотипы Бартла и балансировка аудитории. – [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://habr.com/ru/company/mailru/blog/263839.
Fogg B.J. Fogg Behevior model. [Електронний ресурс]/ B.J. Fogg. – Режим доступу: https://www.behaviormodel.org
Зейдель Анна. Ігри розуму: геймифікація як новий інструмент маркетингу [Електронний ресурс]/ А. Зейдель. – Режим доступу. – https://rau.ua/novyni/gejmyfykatsyya-marketynga
«Zombies, Run!». – [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://zombiesrungame.com.
Саваневський Максим. Instagram – соцмережа №1 для української молоді у віці до 30 років [Електронний ресурс]/ М. Саваневський. – Режим доступу:
https://blogs.pravda.com.ua/authors/savanevsky/5c9a3c80ded19
Old Spice. – [Електронний ресурс]: Режим доступу https://www.instagram.com/p/5xNE_MNNXH/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вісник економіки транспорту і промисловості
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).